Kognitiivinen unelmatyöskentely

Hyvään elämään tarvitaan unelmia. Psykologiaan perustuvilla tekniikoilla pohdit, mistä unelmat syntyvät, millaista elämää haluat elää, kuinka unelmia kohden edetään ja kuinka voitetaan esteitä. Unelmoinnin kyky auttaa loistavasti pitämään yllä myös fyysistä terveyttä!

Arjen unelmointi on usein haaveilua saavuttamattomista asioista. Sitä leimaavat epärealistisuus, hetkellisistä impulsseista syttyminen ja tarve paeta todellisuutta: Jos voittaisin lotossa, jos voisin olla vielä nuori, jos… Tällainenkaan unelmointi ei välttämättä ole haitallista. Onnellisille tai menestyville ihmisille tyypillistä on kuitenkin kyky tehdä unelmistaan totta: He tunnistavat vahvuutensa, etenevät määrätietoisesti kohti selkeitä tavoitteita ja pyrkivät päivittäin tekemään unelmaansa tukevia, arvojensa mukaisia valintoja. Mahdollisuus unelmaelämään on kaikilla – se on opittava asenne ja taito.

Unelmatyöskentelyn tunnetuin muoto on visuaalinen. Löydät helposti ohjeita unelmatauluihin tai aarrekarttoihin, joissa koostetaan kuvista kollaaseja. Dramaston unelmatyöskentelyssä edetään psykologisilla työtavoilla syvemmälle. ACT-tekniikat auttavat kirkastamaan tavoitteitasi ja löytämään konkreettisia toimintaohjeita. Henkilökohtainen valmennus käsittelee juuri sinun elämäntilannettasi ja unelmiesi mahdollisuuksia. Etenemistä tukevat kirjoittaminen ja keholliset NLP-harjoitukset.

Aloita tästä:

Unelmatyöskentely 1 (1 x 90 min.)

  • Ihana minä – ansaitsen unelmani!
  • Millaista elämää haluan elää? Mistä voisin unelmoida?
  • Mihin voin vaikuttaa ja mihin en voi – vai voisinko sittenkin?
  • Motivoituminen ja suunnitelmallisuus.
  • Ohjeet jatkotyöskentelyyn.

Voit halutessasi jatkaa:

Unelmatyöskentely 2 (1 x 90 min.)

  • Toimintasuunnitelman päivittäminen ja tarkentaminen.
  • Uusia tekniikoita motivaation ylläpitoon.
  • Esteiden ja vastoinkäymisten käsittely.
  • Kyky tuntea onnellisuutta jo unelmaa tavoitellessa.
  • Ohjeet jatkotyöskentelyyn.

Hinta

1 x 90 min + ohjeet jatkotyöskentelyyn 95 e (sis. alv. 24%)